mandag den 2. maj 2011

Så fik jeg dem :)

Så fik jeg endelig købt clogs-sandalerne fra Hasbeens for H&M. Jeg var sikker på, at de ville være udsolgt, men der var faktisk mange tilbage. Jeg tror desværre ikke folk er hoppet helt med på træsko-tendensen.
Jeg startede jo allerede sidste vinter med at købe nogen støvler fra Hasbeens;lige da de var blevet det helt hotte i USA, så fulgte Friis og Co. plus diverse andre highstreet forretninger med, og nu 1½ år senere, er der stadig ikke mange, der er fulgt med på tendensen.
Hvad med dig? Er du med på tendensen?-hvis ikke, hvorfor??

Jeg vil style dem med alt fra fine kjoler, skindbukser og med de nye bukser, som jeg fik erhvervet mig til Designer Forum i weekenden fra Malou Sander/Múus.-Jeg er sikker på, at de bliver mine nye yndlingsbukser :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar