tirsdag den 15. marts 2011

Gæt en kjole

Denne smukke kjole er både sjov, klassisk og fantastisk anderledes. Men hvem har lavet den?
Du kan vinde et gavekort til shopping fra mærket på 250,-. Alt du skal gøre, er at gætte, hvor kjolen er fra, og så skrive i kommentarfeltet, og så trækker jeg lod blandt de rigtige svar den 01.04.2011.
Skriv din email, så jeg kan komme i kontakt med dig, hvis du er den heldige vinder!



Jeg er dansk, og min skaber hedder Charlotte til fornavn. Jeg har før modtaget den prestigefyldte pris, Guldknappen, og opnår stor anerkendelse i de danske, såvel som internationale medier. Showet her er fra Londons modeuge.
Jeg blev født i 2002, og bliver tit set i selskab med Pernille Rosendal.
Kan du gætte hvem jeg er?

9 kommentarer:

  1. Carlotte Eskildsen - Designers Remix;)

    SvarSlet
  2. Vi må se til den 1. april, om du har gættet rigtigt. Indtil videre kan du jo blive fast læser på min blog ;)

    SvarSlet
  3. Jeg giver Manja ret! Kjolen er fra Designers Remix, designet af Charlotte Eskildsen. Vildt lækker kjole! Fin blog du har her, så blev jeg din første faste læser :-)
    Kh Mette

    SvarSlet
  4. Vi må se, når tiden er inde :)

    Jamen, velkommen til da Mette!
    Jeg håber, du vil få dit inspirationsbehov dækket her på siden!

    SvarSlet
  5. Enig med de andre piger.. Designers Remix af Charlotte Eskildsen :)

    mail: thesen2000@hotmail.com

    SvarSlet
  6. Vil du ikke på som fast læser?

    SvarSlet
  7. Charlotte Eskildsen - Designers Remix;)

    SvarSlet
  8. så er det tid til at trække en vinder.. :)

    SvarSlet