torsdag den 3. marts 2011

Se hvad jeg har købt

Jeg elsker jo Baum und Pferdgarten. Jeg tager i det hele taget virkelig hatten af for vores danske designere, de gør det sq godt!
Jeg faldt over den helt komiske, pragtfulde t-shirt. Hvad synes du?

Jeg vil bruge den til en afslappet hverdag med jeans, og peppe den op med en højtaljet nederdel, når jeg skal til fest. På teksten står der : "Dont be afraid to stop traffic".

Jeg er altså virkelig blevet en rigtig t-shirt pige. Synes bare, man kan bruge dem til alt, og især med en humoristisk tekst eller billede, hvilket også indikerer at man har humor.
Hvordan har I det med t-shirts? Er det super cool eller bare for kedeligt?

2 kommentarer:

  1. Super fed t-shirt - dejligt med humor - søger du efter smykker som kan passe til tøjet kan jeg klart anbefale BeadsNdrops 2 etager butik inde i Studiestræde tæt ved rådhuspladsen - de sælger både smykkedele og perler samt færige smykker i deres butik. se evt. deres website: www.beadsndrops.dk

    SvarSlet
  2. Ja, ikk :)

    Jeg bor faktisk i Oslo nu, så kommer ikke så tit forbi København..

    SvarSlet