fredag den 4. marts 2011

Blomstrende forår

Nu er jeg så ejeren af denne smukke og samtidig overdrevet og unikke blazer fra Modström. Stylen hedder profile og koster 800,-.

Blomster bliver jo et kæmpe hit til sommeren, suprise suprise :)
Men nu er det altså i orden at blande blomster med prints osv., så længe man holder looket rent.
Jeg vil så vælge at mixe blazeren med noget lidt mere råt, for at give den lidt kant.


Jeg vil style den med et par haremsbukser med lynlås fra Modström, et par wedges fra Shoe Shi Bar, som efterhånden er mine yndlings. Sætte en enkelt, neutral bluse til; her fra Hilfiger Denim. Så vil jeg mixe med et halstørklæde, for at holde tråden i looket, og så lige slutte af med denne rå ring, som jeg drømmer så meget om, fra Vivienne Westwood.

Hvad synes du om det? Vil du gå med blomsterne til foråret eller er det et DON'T?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar