mandag den 14. marts 2011

Vil have, vil have!

Så var jeg en tur i Illum idag, virkelig længe siden, at jeg har været der. Og thank God for that, for ellers ville jeg da for alvor være fattig, for nøøj, sikke fine ting. Jeg er især vild med butikken Suite, som har de lækre mærker, især Isabel Marant, som jeg er stor tilhænger af (på trods af jeg intet ejer fra hende..endnu).
Jeg drejer så forbi Won Hundred butikken, som jeg heller ikke har været inde og se før.. And I fell in love!!

Se den smukke buksedragt i ren silke til kun 1300 kr. Hvis ikke jeg skulle af med 10.000 til skattefar, havde jeg købt den på stedet. Nu må jeg vente, og håbe at de stadig har den til sommer.
Jeg vil bruge den opsmøget og med høje hæle/wedges og enten et bindebælte i sort skind eller en kort jakke til.
Buksedragt og sko fra Won Hundred. Blazer fra Designers Remix og bindebælte fra Rabens saloner.
Do you like?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar