mandag den 28. februar 2011

Julie Bach / Fields Designstore



Så har jeg opdaget en nytænkende anderledes designer.
Jeg var jo som sagt en tur i Fields igår, og så denne forretning; Fields Designstore. WAUW, hva laver den butik ude i det store center. Hvor er det næsten synd, da jeg ikke helt tror på, at målgruppen kommer i Fields.

Nå, men anyway, jeg lagde mærke til især en speciel designer; Julie Bach. Jeg er ikke den store pyntegris med smykker, hårpynt osv, men det fik jeg da hurtigt vendt, da jeg så disse smukke ting. Og endda til rimelige penge.

Men det er jo det, der er med denne forretning. Det er så unikt design til rimelige penge. Og hvem ved, måske blive den designer, man har købt noget af, til et kæmpe navn en dag. Og så ville det jo være fedt, at sige, at man har en af deisgners første kreationer.

Tjek det ud !

Ingen kommentarer:

Send en kommentar