mandag den 28. februar 2011

Konkurrence

Jamen, nu gør jeg det at jeg lige copypaster fra en anden blogger, som jeg læste ville lave en konkurrence, når hun nåede 100 faste læsere.
Jeg gør kunsten efter, og vælger at udlodde et gavekort til H&M. Hvad selve konkurrencen går ud på, vil jeg vente med at afsløre, til jeg begynder at få mine faste læsere.

Jeg synes, at H&M er absolut en af de bedste butikker, der findes. Det siger jeg, fordi man kan få alt fra undertøj, sko, tøj og accesories til pudder osv., nu hvor de har fået en HOME afdeling på Amagertorv i København.
Man kan også tillade sig at blive træt af sit tøj efter et par måneder, eller gå shop-amok uden ens bankrådgiver ringer og skælder ud.

Jeg har her listet lidt af det, som jeg går og drømmer om pt. fra H&M.



Sengetøj der kan få alle i forårshumør, det trænger man da til, og så til 349,-(!!). Gæstehåndklæde til 70 kr for 2 stk, vil gøre mig i godt humør fra morgenstunden. Det kan være man kan undgå tøjkriser... eller... jeg tvivler. Men så fint alligevel.
Jeg har længe drømt om træskosandaler, men er for næring til at købe de smukke fra Hasbeens, så her er et godt alternativ til KUN 349.
Jakken er da så cool, og kan peppe ethvert outfit op. Ville være rigtig cool til et par haremsbukser i joggingstil, en fed statement t-shirt og et par wedges. (også med sandalerne)
Kjolen er skøn, og vil især være god til alle sommerens fester (læs havefester). Invite me, please!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar