onsdag den 20. juli 2011

Get your H&M-fix!

Argh.. Der er virkelig fine ting i H&M nu! Må eje, må eje.. Jeg tror jeg smutter et kig forbi med min kære søster i næste uge, når hun kommer og besøger mig i Oslo.
Jeg tror, at jeg må eje det her! Det gode er jo, at man faktisk har råd til det.-Medmindre man selvfølgelig køber hele H&M, som jeg til tider kan have tendens til.
Gør mig en tjeneste og slå vejen forbi jeres lokale H&M-pusher og få et fix.

Argh.. So many pretty things in H&M now! I just have to own.. I think I will drop by an H&M store with my sister next week, when she comes and visits me here in Oslo.
I think I must own this! The good thing is that you can actually afford it.-Unless of course, you buy the whole H&M, which I sometimes have a tendency to.
Please, do me a favor and drop in your local H&M-pusher and get a fix.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar