søndag den 17. juli 2011

Ønsker mig dit, ønsker mig dat..

Åh, jeg sukker og sukker og leder og leder..
Jeg har længe kigget efter en rød kjole, og har muligvis fundet en.. Som eksempelvis denne fra Designers Remix.
Jeg har også længe villet have en ny, lækker taske og en smuk, ny pung. Jeg er kommet frem til, at jeg virkelig ønsker mig en taske fra Alexander Wang og absolut denne pung fra Mulberry. Hvorfor har jeg først fødselsdag i november?! :(
Udover det, mangler min garderobe seriøst et par nye stilletter og en ny jakke. Jeg synes disse stilletter fra Friis og Company er så fine, og så har de altid nogle priser, som alle kan være med på.
Jakken er fra Phillip Lim, og er faktisk set på udsalg hos youheshe.com. Den skal virkelig overvejes.

Hvad står på din ønskeliste right now?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar