torsdag den 8. marts 2012

Marni = Manic


Som du jo nok ved, var det i dag H&M åbnede dørene til deres designersamarbejde med Marni.
Det gik helt crazy! Jeg har været på arbejde i dag, og har derfor ikke kunnet tage forbi Amagertorv og kigge. Jeg har lige været på nettet og har kunnet konstatere, at stort set alt er udsolgt :(
Jeg fandt dog disse varer her, som jeg selv har kigget lidt på, som stadig var tilbage. Hvis du vil have en af dem, skal du være hurtig, tror jeg.

Marni er det bedste designersamarbejde, som H&M har haft længe, synes jeg! - Bare synd jeg ikke nåede at få fingrene i et par af de fede sandaler eller flotte toppe :(

Today, as you may know, was the day H&M opened up the doors for the designer collobration with Marni.
It went crazy! I have been working today and haven't been able to go by Amagertorv to have a look.
I just went online and can tell that almost every item was sold out :(
I found these items, that I also have been looking for. If you want, you must hurry, I think.

Marni is absolutely the best designer collobration ever! - Just to bad, that I didn't get one of the sandals or cute tops :(

Ingen kommentarer:

Send en kommentar