torsdag den 8. marts 2012

Shopping

Jeg har lige købt denne fantastiske kjole fra Rützou, som jeg vil glæde mig til at bruge nu med et par grove strømper eller stramme jeans. Og så vil jeg se frem til at bruge den til sommer med bare, forhåbentlig brune, ben.

Jeg har længe ønsket mig en Alexander Wang taske, og fandt så denne fra Black Lily, som jeg helt klart synes er et godt (og billigere) alternativ. Loove it :)
Hva synes du?

I just bought this amazing dress from Rützou, which I will look forward to use with stockings or tight jeans. And of course, I will look forward to use it in the summer with naked, hopefully tanned, legs.

For a long time, I have wished for a Alexander Wang purse, and then I found this from Black Lily, which I really think is a good (and more cheap) alternative.
What do you think?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar