tirsdag den 5. april 2011

Maveblusen

Maveblusen er ved at blive et hit igen. Her senest spottet på labre Jenifer Lopez. (Jeg vil så ikke lige kommentere resten af looket, som jeg ikke lige synes er helt fab).
Men kort og godt er, at maveblusen er altså på vej ind igen. Jeg har lidt svært at forstå den tendens, især når de fleste af os altså ikke kan bære den. Men så ved jeg ikke, om det bliver lovligt, at bære den selvom maven stritter lidt.
Men jeg må altså indrømme, at der skal vist lige en del kilo og maveøvelser til, før jeg kaster mig ud i den tendens, hvis jeg da overhovedet kunne finde på det..
Hvis jeg gjorde ville jeg nok tage sådan en fra topshop med 80'er-knuden foran eller i siden eller en oversized en af slagsen og så evt. til et par højtaljet berberbukser eller en gulvlang nederdel.

Men hvad synes du? Er maveblusen HOT eller NOT?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar