torsdag den 7. april 2011

Metallic spring

Det metaliske kommer frem igen til foråret, hvilket jeg bliver rigtig glad for.
Jeg synes, at det er en fed trend, og jeg købte selv de her bukser i metallisk sølv fra Rützou for 1½år siden.

De skal da helt klart luftes igen, når solen titter frem. Bukserne er fede til rå sandaler, men også til et par stiletter en tur i byen. Jeg bruger dem gerne med en enkel top til, da det hurtigt kan blive for meget, når bukserne har den farve.

Vil du bruge metallic trenden?-I så fald, hvordan??

2 kommentarer:

  1. Jeg kan faktisk rigtig godt lide tendensen.. Jeg synes bare ikke rigtigt, at det passer helt til mig :) Det ville være rigtig fint, hvis du kunne lave nogle indlæg med dine outfits! Hvordan du selv bruger tendensen.. Så kunne jeg måske få noget inspiration :)
    God weekend!!
    Kh Mette

    SvarSlet
  2. Jamen, det er da bare at komme igang. Jeg synes, det handler om, hvordan man sætter det sammen, så kan alle være med :)

    Ja, det har jeg faktisk også tænkt på at gøre, men pt. mangler jeg faktisk et kamera :( Men jeg prøver at komme igang med det hurtigst muligt :) Tak for feedback BTW

    SvarSlet